Retourformulier

Vul het retourformulier in en wij regelen de rest rondom jouw retourzending.

Mijn product is beschadigd bezorgd: wat nu?

Ondanks zorgvuldige controle en goede verpakking kan het voorkomen dat een product beschadigd wordt bezorgd. In dat geval ruilen we het product natuurlijk graag bij je om. Onze bezorger levert jou een nieuw product, en jij geeft het beschadigde product weer mee retour met de bezorger.

Mail voor een snelle afhandeling altijd één of meerdere foto’s van het beschadigde product en de verpakking naar info@buitenloods.nl.

Na ontvangst nemen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op om de omruiling in te plannen. Goed geregeld!

Kunnen producten geretourneerd worden?

Ja, het is mogelijk om producten te retourneren. Wanneer je wil retourneren kun je ons binnen 14 dagen na ontvangst ons retourformulier hieronder invullen. Liever mailen, dat kan ook. Mail dan alle onderstaande gegevens naar info@buitenloods.nl.  Na ontvangst van uw melding krijgt u binnen 3 dagen een retourlabel gemaild, Deze kunt u op de dozen plakken en afgeven bij een pakketservice punt in uw stad of dorp.

Je hoeft hier niet voor te betalen, kortom: retourneren is volledig kosteloos.

Dit op voorwaarde dat de producten in de originele verpakking worden geretourneerd. Heb je de originele verpakking niet meer, dan wordt 25% van het aankoopbedrag als kosten gerekend.

Na goede ontvangst terug in ons magazijn wordt het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort naar de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.