Veelgestelde vragen

Alle informatie die je nodig hebt over Buitenloods.

Kennismaken met Buitenloods?

Leuk dat je ons wil leren kennen. Wij zijn Buitenloods, webwinkel met 10.000 verschillende producten. Uit voorraad leverbaar, dus wat je ziet is op voorraad. Ook nog scherp geprijsd en gratis thuisbezorgd. Dit doen we door alle kosten laag te houden, zo bezorgen we binnen 8 dagen op afspraak. Efficiënt, zodat je altijd thuis bent én zoveel mogelijk bezorgingen in jouw buurt.

Hoe kan ik contact opnemen met Buitenloods?

Handiger nog is een e-mail sturen naar jolumonederland@gmail.com.

Hoe snel worden de producten bezorgd?

Op werkdagen worden alle producten binnen 8 dagen bezorgd. Deze tijd is nodig om de afspraak met jou te plannen, en bovendien zo efficiënt mogelijk te bezorgen. Op die manier combineren we zoveel mogelijk in één regio. Daardoor kunnen we producten leveren tegen scherpe prijzen én ze gratis thuis bezorgen. Doordat we producten leveren op afspraak, weet je altijd wanneer geleverd wordt door onze ervaren bezorgers.

Hoe worden producten verzonden?

Grote producten worden bezorgd op afspraak. We bellen je vooraf, om af te spreken wanneer we komen. Hierbij plannen we een moment dat jou uitkomt, en in onze route past. Op die manier zorgen we voor een efficiënte, voordelige bezorging. Deze grote bestellingen worden doorgaans binnen 8 dagen bezorgd.

Kleine producten worden bezorgd met DHL, PostNL of GLS. Op het moment dat deze producten ons magazijn verlaten ontvang je altijd een Track & Trace-code. Je kunt hiermee de producten volgen, zodat je weet wanneer én hoelaat de producten bezorgd worden.

Zijn alle producten op voorraad?

Ja! We hanteren een see-is-what-you-get beleid. In tegenstelling tot andere partijen zijn alle producten van Buitenloods ook op voorraad. Hebben we een product even niet op voorraad, dan vind je hem ook niet online. Zo ben je altijd verzekerd van een snelle levering van jouw nieuwe product.

Is de bezorging van producten gratis?

Elke bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Mijn product is beschadigd bezorgd: wat nu?

Ondanks zorgvuldige controle en goede verpakking kan het voorkomen dat een product beschadigd wordt bezorgd. In dat geval ruilen we het product natuurlijk graag bij je om. Onze bezorger levert jou een nieuw product, en jij geeft het beschadigde product weer mee retour met de bezorger.

Mail voor een snelle afhandeling altijd één of meerdere foto’s van het beschadigde product en de verpakking naar jolumonederland@gmail.com

Na ontvangst nemen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op om de omruiling in te plannen. Goed geregeld!

Kunnen producten geretourneerd worden?

Ja, het is mogelijk om producten te retourneren. Wanneer je wil retourneren kun je ons binnen 14 dagen na ontvangst mailen op jolumonederland@gmail.com Na ontvangst van uw melding krijgt u binnen 3 dagen een retourlabel gemaild.

Deze kunt u op de dozen plakken en afgeven bij een pakketservice punt in uw stad of dorp.

Je hoeft hier niet voor te betalen, kortom: retourneren is volledig kosteloos.

Dit op voorwaarde dat de producten in de originele verpakking worden geretourneerd. Heb je de originele verpakking niet meer, dan wordt 25% van het aankoopbedrag als kosten gerekend.

Na goede ontvangst terug in ons magazijn wordt het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort naar de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Kortom, ook wanneer je onverhoopt wil retourneren een fijne ervaring!

Hoe kan ik betalen bij Buitenloods?

Betalen bij Buitenloods kan met iDEAL en Bancontact. iDEAL, ookwel internetbankieren, is de populairste betaalmethode in Nederland. Als Belgische klant kunt u betalen met Bancontact.

Kan ik ook grote hoeveelheden producten bestellen?

Zeker. Buitenloods levert ook grote hoeveelheden, bijvoorbeeld voor zakelijke klanten. We werken hiervoor graag een maatwerk aanbod voor je uit. Mail ons op info@buitenloods.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik als zakelijke klant op rekening betalen?

Ben je van plan vaker producten af te nemen, of wil je bijvoorbeeld grote hoeveelheden bestellen. In deze gevallen kun je bij Buitenloods ook op rekening kopen. Mail ons op info@buitenloods.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Waar kan ik mijn zakelijke factuur vinden?

Direct na aankoop ontvang je van ons per e-mail een zakelijke factuur. Ook kun je de facturen van al jouw bestellingen vinden onder Mijn Bestellingen. Log hiervoor in met het e-mailadres waarmee je bij Buitenloods hebt besteld.